Onsdag.

Jag mår inte direkt prima. Mina visdoms tänder(stavning) har börjat krångla, så sov dåligt inatt. Mamma ringde tandläkan så jag fick åka dit med 10.00 bussen, och dom typ spolade rent det, och skulle ta typ kort eller vad det är på dom, så fick stoppa in den där vassa grejen i munnen, han tryckte så de blev sår nästan nere vid halsen, fick kräkningar och de gjorde sjukt ont :( dom skulle bestämma när jag kunde ta bort dom här förbannade tänderna för dom värker ju som fan nu, men dom kunde inte för mina rötter var krokiga ;s så då måste jag operera ut dom! ååh. aj de är värre än tandvärk :( . Sen drog jag till praktiken och var där i bara 2h.. är sjukt trött. Och min familj, suck. Det går upp och ner helatiden men för det mesta ner och orkar inte se dig ledsen mer mamma.. jag hoppas allt ordnar sig. önskar jag kunde göra något.. Och min pappa kan dra åt helvete jävla äckel är vad han äär!! ringer mig bara för att komma åt mamma..jävla idiot.
Igår var jag även med Mick :) det känns bra mellan oss, men lite wierd :P var ju trotts allt längesen det var såhär mellan oss.. Ska nog träffa han på fredag igen.. sen vet jag inte vad jag ska göra resten av helgen. typ ingenyting för dom flesta kommer vara upptagna :( vet bara att jag måste plugga på mitt Bråk prov! aah är tills nästa vecka men fan.. jag kan verkligen ingenting om de, och jag orkar iinte lära mig det heller :( någon som är proffs på matte som vill komma och hjälpa mig?Men men.. någon dag nu denna veckan MÅSTE jag plugga. btw, kokar spagetti nu, och sen vet jag inte vad jag ska göra, för sover jag nu, som jag vill göra, kan jag verkligen inte sova ikväll :P jaja .. trodde jag skulle träffa freddie en sväng idag men han är ju så seg som inte svarar på smsen så whateveeer. åkte hem ^^

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0