Kärlek är bajs..

Har inte bloggat på några dagar nu va? ah det kan verkligen hända mycket på bara några dagar..Vet inte vart jag ska börja riktigt. Kan inte riktigt skriva allt här heller. Men nu på måndag börjar ju praktiken. Ser verkligen inte fram emot det. Vill vara ledig mer :( men vad hjälper det att klaga..det hjälper aldrig någonting.. Var med Simone från onsdagen till torsdagen, vi kollade på Pananorma activity (stavning) och shit, kunde verkligen inte somna efteråt. Somnade runt fem och var helt skräckslagen, asså sjukare film får man leta efter, fyfan ;s Sen på torsdagen gjorde vi inte så jätte mycket tror jag, vad jag minns. Vi kollade på new moon igår, har ju redan sett den en gång innan men inte Simone, och hon föll för den lika hårt som jag ;) Sen skulle vi båda iväg. Asså, vet ni? Jag har verkligen mått piss off dom senaste månaderna för M lämnade mig totalt, och till slut så insåg jag att det inte var någon ide längre, så jag gav upp hoppet. Började träffa andra, Men varje gång kunde jag verkligen inte. Det kändes inte rätt. Men till slut började jag tänka på annat, och så träffade jag F. Trodde verkligen detta året skulle bli så bra, för det började med honom jag var jätte glad. Dom dagarna med dig mådde jag verkligen toppen, och jag trodde du var seriös, för det var jag.Men jag måste trott helt fel, för nu har du slutat höra av dig helt. Förstår inte varför, men jag visste det nästan. Kände det på min dumma magkänsla. Så är förvånad. Men sen när jag kom hem härom dagen, så får jag ett offline meddelande att jag saknar dig. Undra om jag blev förvånad eller. Det var min gamla fina kärlek.. Känns konstigt att du vill ha tillbaka mig och att du älskar mig, för innest inne älskar jag dig med. Men det är så många som inte skulle gilla om vi blev tillsammans igen, så jag vet inte. Och din förra tjej mår ju skit dåligt och det gör mig ledsen på något sätt, även fast jag hatar henne. För jag vet hur jävligt det känns. Men skratta den som skrattar sist brukar det vell heta..Och mick, jag vill ha tillbaka dig med men tänk om du ångrar dig igen, och tar tillbaka henne osv, det skulle jag aldrig i hela mitt liv palla. Så därför vill jag verkligen se nu om du kämpar för oss..Gör du det så kvittar det om vad alla säger, för jag älskar dig. Fifån kärleks trubbel all the time:(

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0