Jävla tänder :'(

Gud vad jag har ont nu i mina visdomständer. Dom sista får inte plats, och det gör så den trycker på alla andra tänder i käften, och jag vill bara att det ska sluta! Tandläkan kunde ju inte göra något, och jag har vaknat nu varje natt kl 4 utav att det värker så jag inte ens kan öppna munnen, inte svälja, utan det bara dunkar utav smärta typ.. grät som en idiot imorses, kl 6, gick upp för mamma var också uppe.. Så vi fick ringa till tandläkan lite senare, så nu har dom skrivit ut pencelin som mamma är och hämtar just nu. Fifån.. & praktiken skiter det sig på ju, vill faktiskt vara där men det går ju inte ;/ Och ska egentligen träffa Simone senare när hon slutat jobba, men vet inte, kommer inte vara på toppen humör och mamma vill helst att jag stannar hemma om jag inte vart på praktiken.. men att jobba och att ha ont är en helt annan sak än att bara sitta och glo och prata med folk. Och imon ska jag ju till Micke, och det kommer suga kuk om jag kommer ha såhär ont fortfarande, vilket jag kommer att ha.. fan :(

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0