ingen blogglust...

Jag känner att jag inte har bloggat på ett tag. Men har inte haft orken eller lusten, det känns så meningslöst på något sätt.. typ ingen som läser den och stor mening då :P Asså allt går verkligen upp och ner HELATIDEN! vissa dagar är allt bara så bra, och nästa dag så är det skiit :s Fick höra utav Madde från praktiken att lilla Hugo är död, han dog när dom körde han i en hästtranssport, han lyckades bryta nacken! trodde fan inte det var sant när dom sa det.. fyfan, stackars Hugo :( nu lär det bli tomt där, bara 4 hästar kvar. R.I.P. känns som om det bara dör djur där helatiden, för först slaktade dom bocken, sen avlivade dom två marsvin, sen hittade vi en anka död ute i uthuset..och nu hästen :( <3. Det är förrästen lite bättre med tanden, det gick nästan bort i lördags men nu börjar det komma tillbaks igen.. fattar inte varför, eftersom jag äter ju min jävla penicillin! men blir det som innan ska jag fan gå tillbaka till tandläkan.. Allt annat känns bara så krångligt. behöver nya kläder och allt. tittar jag på alla andra där ute så ser alla perfekta ut ;s får ryck på det. Ont om pengar helatiden.. behöver söka jobb men jag gör ju aldrig det. finns ingen ork typ. Även idag så sökte jag till gymnasiet, jag hoppas sååå på att jag kommer in på stylist, och att jag klarar mitt mattebetyg! ber till gud.. håll tummarna!!. orkar inte med IV längre. Fast denna skolveckan hitils har vart helt okej, bara dryga lektioner :P kommit hem sent varje kväll nu det senaste så just idag fick jag komma hem vid ett och bara ta det lugnt.. fast det känns rätt drygt att bara sitta hemma nu med, vet inte riktigt vad jag ska göra. Till mikael åker jag inte, var där igår.. det var inte så jätte trevligt för det var en dålig dag igår för mig :( Kanske ska ta mig en tupplur.. är så jävla trött, bara tänker och tänker helatiden, och det är jobbigt :P och vill bara säga tack till alla mina riktiga fina vänner, ni är allt :)

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0