Glöm den planerade helgen...

Förlåt för att jag bara klagar, men shit vad sur jag blir. Har liksom en planerad helg men blir inget som jag planerat, utan blir till att vara hemma och må skit dåligt! fyfan, känns som om alla ska gå ut och ha roligt och jag bara sitter hemma och lipar över min tandvärk.. Men en sak är säker är att jag iallafall tänker pina mig hem till mikael imon, även fast jag kommer må lika pissigt så får han stå ut med det :P en grinig viktoria helt enkelt. Men jag vill bara vara hos dig nu :( det blir nog tråkigt bara för jag kan inte göra någonting kul precis, bara ligga i sängen och gråta ungefär. usch fan vad förbannad jag blir!!! jävla helevtes skiiiiit! skulle fan träffat freddie idag och sådant med :( Asså jag kan ju, men tror inte jag kommer palla. Räcker ju med att jag ska hem till micke imon.. suck vad det här suger. Men inget hjälper ju heller, har tagit en massa ipreen och sådan skit, och det hjälper inte. Så fick ngt av mamma, det hjälpte inte mot tandvärken men jag blev yr som fan och kände mig full, gick och la mig och somnade i 3 timmar. Det var den skönaste tuppluren eveer. allt kändes så härligt och tandvärken sket jag i =) typ som knark vafan xp. Jag hoppas bara på att det här försvinner snart, för det som skrämmer mig är att varje gång jag haft ont i en visdomstand brukar det bara hålla i typ 2 dagar, och det brukar göra mindre åt för varje dag som går. Men istället har det här hållt i sig i 4 dagar hittils och det gör bara ondare och ondare. är sjukt hungrig men kan ju inte äta. Ah förlåt för att jag bara skriver om detta, men det är sjukt jobbigt.

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0