det som suger.

Jag har vänt på dygnet, kan verkligen inte sova och hostan vill döda mig.
hm, allt har kännts så bra nu dom senaste dagarna, men de börjar sjunka nu, och det vill jag verkligen inte. :/ tänker på allt, tänker på att snart börjar skolan/praktiken, och det är inte så wiho kul :( men kommer ha nya tider nu på praktiken iaf, från 08 till 14, innan var de från 10 till 16 så känns la lite bättre.. Men dom flesta som är där nu, kommer sluta vara där nu denna månaden eller om ngn månad.. och jag tänker inte bli själv men den där häxan. no way, då får jag nog med sluta ;/ fast jag saknar djuren därifrån. Veckan efter det är det skola, och då måste jag ha pluggat på mitt bråk prov. usch shit inte ens kollat på de än, och när ska jag orka göra det typ? Sen kommer det vara ont om pengar i 3 månader pga saker, så vet inte hur jag ska klara mig.. utan pengar i 3 månader typ. inga kläder, inget smink, inga nöjen, inga ciggaretter. Kommer känna mig som ett ghetto barn.... Det som suger nu är att jag kommer sova själv inatt, saknar Freddie.... :/

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0