dagen (:

Jag sov hos Simone inatt :) Men jag somnade typ inte förrän två eller ngt :( Kunde verkligen inte sova för är ju så van vid att somna sent nu när man har vänt på dygnet, eftersom det vart världens bästaste jullov :). Så gick upp halv sex och var helt DÖD. Men jag duschade osv, simone med, sen åkte vi bussen till stan vid 7 och jag träffade madde vid torget :) Simone drog till skolan och vi drog till praktiken, och när vi kom dit var ALLT låst och dött typ ;o så vi gick upp till åsa och hon sa att ingela var sjuk idag, (alltid hon som brukar öppna och ta hand om djuren på morronen,) men nu var hon inte där så vi fick göra allt det. Först fixa upp all mat till hästarna,väga och skit för den som jobbade kvällen innan hade inte lagt upp frukosten tills idag ;s så var bara att ge alla hästarna mat. haha vi råkade ge dom fågelhavre.. men säg inte det till ngn! tror inte hästarna dog utav de ;) sen ge kaninerna, marsvinen,grisarna,getterna,fåren,ankerna,gässerna mat och byta deras vattenskolar som var fulla med is ;s sen tog vi ut hästarna, först skulle vi sätta på tänke på cenge (stavning) hah, men hon är en sådan jävla bitch så det gick inte så bra för madde, men täcket kom på (; Sen ut med pelleponken, hugo och alla andra.. Sen bara mocka typ. uuuh tog ngra timmar så nu är jag rätt död ;P haha trött som en idiot. Ska snart slänga mig i sängen. Ska bli så skööönt!

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0