bloggar nu, nu känner jag för det.

Nu kan jag blogga igen.. har typ vart nere heladagen, har vart så orolig. Att freddie inte ska höra av sig igen för har vart med om det innan, och gud vad hemskt det är. ;/ jag är en sådan tönt för tårarna bara rinner och det känns som om jag inte duger till någon,var rädd för att det skulle vara över. Men det är det inte! <3Imon ska jag hem till Nicole igen, vi skulle dricka och så med lite folk :) Sen på onsdagen så ska jag antadligen följa med Janina och Tobias till hans stuga, och tobias kompis :P det ska nog också bli trevligt, kul att nii frågade om ja vill joina för de vill ja faktiskt, komma bort lite :) sen så skulle vi nana där så är vell hemma på torsdagen, och då får jag se till att träffa Simone! hon har vart borta nu med ungvänster ett tag och jag saknar henne.. fifån hela veckan planerad.. men det är ändå nice, bättre än och inte ha planerat något.. Sen är det ju fredag, och sen är det hela helgen kvar som man har ledigt, och då börjar fitt praktiken igen, tillbaka till vardagslivet :( Men får ändå se till att träffa alla lika mycket för det.. Pusshaj!

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0