Året kunde inte ha börjat bättre! <3

Åh vad jag har längtat efter att få skriva i min lilla blogg! det liksom har pirrat i mina fingrar, haha ;)
Kan ju bara säga att nyår blev sjukt lyckad! alla hade jätte trevligt, blev danstävlingar och sen vid tolvslaget massa raketer och sådant :) Den bästa nyår hitills! Men vet ni.. när jag skulle åka till skene så var min buss försenad med en halvtimma, och ja skulle ta tåget som gick 52, och bussen kom 43 till mig, så när jag var uppe vid stationen hade jag typ 1 min på mig till tåget, och sprang som en idiot och så halkade jag, ni ska se mina stoora blåmärken, haha :P aja, iaf efter nyårsfesten drog jag vidare in mot stan, var tänkt att jag skulle åka hem men jag åkte hem till freddie istället :) han hade precis flyttat till d fors så ;P det var jätte trevligt.. fast vi somna typ vid fem och gick upp vid 2 eller 3 ? mååådde så jäävla pissigt asså. haha sen så har jag vart med han nu i 3 dagar, så mamma har tjatat på mig nu att jag måste hem och städa mitt rum och min gaderob oh blabla.. men nu är det gjort! :) åkte även till skene igår igen, men janina , tobias ,nicole och niyo:)  vi drog till nicoles kusin, vi drack lite och hade allmänt trevligt! senare skulle vi åka hemåt så janina och tobias körde mig till freddie, fast vi hitta typ inte så det var lite pinsamt ;P eller rättare sagt, jag hittade inte xD men tillslut så. Så jag åkte typ hem när jag vaknat direkt.. och jag har sådan jävla klihosta, fyfan haft de i flera dagar nu ;s Men vill bara ha sagt att detta året kunde inte börjat bättre! är så glad! <3

Kommentarer
Postat av: Malin

vad bra att du är glad gumman=)

kram malin

2010-01-03 @ 15:41:27
URL: http://mkwiklund.blogg.se/

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0