ångestångestångest på riktigt..

Skrev värsta långa inlägget igår.. men tydligen måste det ha försvunnit. Och orkar inte skriva om allt, så ni får allt leva med det :p Denna dagen har vart hemsk :( vart ute och skottat skit snön hela dagen.. e helt slut.. så är de problem med pengar helatiden så min mage vänder sig ut och in på riktigt. Det var inte kul. Och nu är jag hemma och försöker sansa mig och andas, jag är sååååå jävla trött på allt, alla människor som bara ska klaga eller ljuga, vända på sanningen eller något annat.. Människor är fan sjuka i huvudet på riktigt.. fattar inte hur det kan finnas sådana. Är egentligen barnvakt men Love sitter vell också vid datan.. Vill att veckan ska stanna just HÄR. Så sover jag bort all tills på måndag typ :) jag var död i just dom dagarna.. ni fattar inte hur mycket jag vill det.. pallar inte med detta, har sådan jävla ångest för allt och mår serrii skit dåligt :(

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0