Älskling

Jag somnade as gött igår.. och sen vaknar jag runt tre utav att jag fått 2 sms från Mikael.. Kunde fan inte somna om sen, bara tänkte och tänkte..så vart vaken sen dess ^^ är så jävla trött så jag är hemma idag..fast ska åka in till stan med ett bussen och träffa Mikael, du ska få smisk fattar du! -.- Så snart blir det vell duschen.. sen dö. hahaha :P sen kommer jag hem ngn gång ikväll tror jag, och då blir det sängen bums.. sen imon får vi vell se om ja går till praktiken, e så kort dag och sen måste jag packa imon med för åker ju på kvällen..dvs om nicoles pojkvän klarar uppkörningen idag, vilket han säkert kommer göra! vi hoppas iaf :)

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0