<3

Mår bättre nu, Simone är här :) Och jag ska iaf följa med till Småland till helgen, nicole och niyo kommer och hämtar mig vid stationen runt kl 6 eller senare i borås på fredagen, och sen på lördagen så blir det typ party :) niyo fyller ju 20 :P sen på söndagen åker vi hem igen. Och DÅ måste jag VERKLIGEN plugga på matten.. Lovar mig själv nu till 110% att jag ska göra det. Och kommer nog sakna ihjäl mig efter Mikael :( Men imon ska vi gå ut och käka med hans föräldrar vid halv sex eller ngt, och jag är nervös som fåån :P sen så får Mikael sin present i slutet av nästa månad istället, fick inte så mycket pengar som jag trodde. Men det blir nog bra, han vet vad det är och han ska få ett presentkort på att pierca sig :) verkade som han verkligen ville ha det, så han kunde vänta ett tag på det :) känns lite dumt, men jag har köpt ett litet gulligt kort och en snus dosa till han som han ska få imon :P haha lugnt att jag skriver det här för vet att han inte läser min blogg^^ Så imon först till praktiken, (som jag även tror jag ska sluta på, jag orkar inte vara där längre och dom säljer ju endel hästar nu och madde slutar, jobbigt kommer det bli att säga att man vill sluta..) Men, slutar kl 14, vilket Mikael med gör så då ska vi bara ses i stan och sen dra till hans farmor :P haha. Men som sagt, kommer sakna ihjäl mig.. saknar dig som fan nu med ;( fast vi ses imon, och jag.. bara babblar.. men du gör mig verkligen lycklig och jag är så glad över att vi försöker igen.. Det är snart två årsen det blev vi, om det inte redan är 2 årsen xD och, de har vart upp och ner helatiden, senaste tiden var det det hemskaste perioden någonsin, men du komtillbaka till mig som om det vorre ett MIRAKEL..

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0