yeh

Nu har Simone åkt hem :/ Felicia & Love kom precis vid samma stund som Simone skulle gå till bussen, så Mikko erbjöd sig att dom skulle köra hem henne :) haha mycket goare än att stå ute & vänta på bussen när det är -17 grader! mamma sa det för en stund sen och fyfån. Ni anar inte hur mycket jag vill ha sommar.. helt obeskrivligt. Jag älskar sommaren. Men nog om det, för vet ni? Simone kommer tillbaka hit vid åtta för hon ska sova över här inatt! Ska bli roligt. Sen ska vi upp halv sex imörra för att ta 7 bussen till skolan/praktiken. Kommer vara hur segt som helst där imorgon, & jag ser verkligen INTE fram emot det. Men som sagt, bara att bita i det sura äpplet! Nu väntar badet på mig! Ska bli hur skönt som helst, typ sådär +40 grader i badkaret, vi gillar det! Sen ska jag smörja in mig med den nya bodylotion mamma köpt, LDB Den luktar sommar! sen göra iordning mat tills imorgon & sen bara vänta på att Simone kommer igen. Puss på er !


Älskade badkar & Älskade blommor, ge mig!


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0