(y)

Hej!:) Har ni haft en bra dag? Det har jag om inte annat! var på praktiken till klockan 12, vilket vi slutar på fredagar. Jag & Madde sa farväl till Pelle.. hoppas så att han kommer få det bra hos sin nya familj :) han e ju gammal, därför han ska säljas. Inte för att jag stod hästen nära men det kommer ändå bli tomt :/ blir nog många som kommer att sakna dig! Sen var jag i stan med mamma en sväng, men hon fick så ont i magen ;/ vi åkte hem och nu ligger hon & spyr.. hoppas inte det är magsjukan, men hon har sjukt ont i magen och det har vell man inte när man har magsjuka? hoppas inte jag också får det! ;/ stackars mamma!.. men iaf sen tog jag mig ett fett skönt bad..skrubbade mig ren, och känner mig rätt fräsch nu :) ska strax ta bussen upp till mikael, har knäppt min första öl ;) Ha en bra kväll !!

Kommentarer
Postat av: Mad

Hoppas din mor blir frisk! Låter dock nästan som vinterkräksjukan eller nåt?



Ha en trevlig helg och så får vi se om vi ses på lovet :P Isf ska du fan skotta vallar! ;)

2010-02-12 @ 18:29:07
URL: http://auroranebulosa.bloggplatsen.se

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0