vill ha mer!

Gick hem tidigare idag, orkar verkligen inte vara där ;s fast man blir ju rätt nojig att någon ska tjalla eller att Åsa kommer på en :P Men vad gör det egentligen.. vi gör nothing efter klockan 12 och ska snart sluta där så det känns liksom lite sådär whatever. Innan när vi satt i fikarummet jag, madde och magnus så snackade vi om hur det är att blogga egentligen.. och om alla kända bloggar. Jag har typ bara 10 läsare om dagen, knappt det & jag känner att jaag vill att fler folk ska läsa denna blogg, men då behöver man typ sluta skriva så mycket om sig själv & istället skriva om andra saker, typ något vettigt.. Eller länka sin blogg till en sida där folk kan klicka på ens blogg. Skulle kännas lite läskigt ändå om typ halva sverige läser om mitt liv, men ändå, det skulle kännas bra om fler läste min blogg! så länka gärna min blogg till folk ni känner :) om ni orkar dvs ;D
Jag ska dra vid klockan 15 igen med bussen.. like always när jag ska hem till mick. Tror inte han riktigt vet att jah kommer just då, men får vell skicka ett sms och säga att NU är jag utanför din dörr :D haha nä men ngt liknande..
Ha en fortsatt bra dag alla mina få fina läsare :)

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0