trött som fan.

tjena! jag sitter hemma hos Simone. Vi träffades efter praktiken/skolan & så har jag vart hemma hos henne sen 15. Vi har käkat & kollat tv typ. Snart kommer Tony förbi! ska bli kuligt :) vet inte ritkigt vad vi ska göra men det kvittar för har alltid kul med mina sötnosar! Ska la hem med nio bussen i guess. Då blir det rota fram kläder tills imorgonbitti & göra någon mat till imon.. borsta tänderna, tvätta bort sminket & hopp i sängen! Upp tidigt imorgon biiti också. Det ända som suger är att madde har bara halvdag imorgon så blir 2 timmar utan henne, hur ska jag klara mig? ;) sådan jävla fusk! vettefan när jag ska träffa mikael. har inte träffat han sen i fredags & igår orkade jag inte. Idag skulle la han på hockeyn som blivit flyttade till frölunda. aja, jag får sluta vara så kontrollerande & ta dagen som den kommer helt enkelt! ha det bra för nu ska jag ha skoj med tony & simone :D

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0