the day

Dålig uppdatering känner jag :P men jag klagar mest här på min blogg, stackars blogg!
får bara en massa negativa vibbar härifrån mig :P Så nu tänkte jag vara positiv.. Det blev inte en så händelserik dag idag, men en rolig sådan! Erica & Malin är rätt bra flummisar ;) åkte hem vid sex & så bytte jag om till pyamas sen satte jag mig framför tvn med mamma och love, käkade popcorn! så nu har ja blåsor på tungan.. & har fått en aasstor finne i facet som stör mig som FAN :P intressant info va... Sen hoppas jag verkligen att mamma blir bra någon gång, hon är fortfarande dålig sen hon fick sådär jätte ont i magen :/ <3 Sen har ja pratat lite med Mick idag, vi ses ju faktiskt ganska sällan ;S typ 2 ggr i veckan & jag vill inte ha det så men ... vt inte vfr det är så.
Men sen tycker han att vi ska flytta till ryssland, haha fattar ni eller? aah visst man kanske får bra betalat däär men ryssland!! känner faktiskt ganska desperat :P haha. Sen en annan sak.. Pink är ju min favorit, bara älskar henne & hon ska ju ha konsär nu i ullevi den 24 juni & ha takida som förband. Biljetterna släpptes i fredags och jag vill så gärna gå... hon har haft endel här nu i sverige men jag har aldrig kunnat gå. Så nu hooppas jag at tdet verkligen blir av..
P!ink är BÄST.

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0