stora släkten - kalas

Tråkigt att det är söndag nu.. haha hatar söndagar, dom är jämt så tråkiga & så blir det alltid något jobbigt att se framemot på måndagen :P Har fortfarande skit ont i gommen sen den där sura godisen jag åt i fredags morses.. den godisen liksom fräte sönder min mun & nu vill det aldrig läka, sjukt irri. Sen väcker mamma mig vid 10.22 & säger att farbror Jyrki skrivit på facebook att jag &min bror ska komma på min kusins 20 års kalas, asså sådär stora feta släkten ni vet :P men jag hade hellre velat komma på hans 20 års FEST! oom han nu kmr ha ngn då, höhö. Men jag har inte orkat svara Jyrki för vet inte om jag orkar komma. Har inge vidare kontakt med dom & känns läskigt att komma dit. Vill göra det för dom vill gärna att vi kommer men jag hör att min hjärna säger nej. :/  Vet ej vad jag ska göra idag annars? Funderar på att ringa Simone, om inte hon är med Adam då dvs.

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0