Snö & bussar: DRA ÅT HELVETE

Förlåt för min dåliga uppdatering! Men denna dagen var hemsk! har gråtit en heldel. För det första började det snöa ännu mer och jag var ute & skottade som en idiot. Sen skickar mamma sms om att mina skola hat stängt pga för mycket snö, var på nyheterna visst. Men om min skola stängs borde la min praktik också "stängas" eller så att jag får ledigt iaf. Men nej, livet är bra orättvist! Sen idag väntade jag på bussen i 25 minuter och sen i viskafors så fasnar bussjäveln. Den hade fastnar framför en snövall så folk som bodde runt omkring kom ut och började skotta så bussen kunde fortsätta åka, men bara det att den stod så i en timma ungefär. Jag var sjukt kissenödig & visste inte vad jag skulle ta mig till.. Men sen så bor Mikael precis där vid bussen fassnade så sprang hem till honom och knackade som en idiot och ringde man han varken svarade eller öppnade efter en lång stund. Så då sprang jag på toan & sen väntade jag en timma på att nästa buss skulle gå, och jag väntade i 20 min på bussen,den var asså 20 min sen & då tänkte jag att den kommer inte så då började gå hem. (är ca 5 km hemifrån mig & Mikael) & när jag precis börjar gå kommer bussen. Just då ville jag dö i det ögonblicket. Jag grät som en idiot för jag var förbannad för mina skor var genomblöta, jag var sjukt trött & jag hade hellre velat stanna hos Mikael längre för tror inte vi kmr ses ngt i helgen för det är hockey. Så gick hela långa vägen hem & då  träffade jag på Tony som skulle till Adriana.. han tyckte synd om mig och gav mig en bamsekram :) sen när jag kom hem så tyckte jag synd om mig själv. tog av mig alla äckliga kläder och satte mig på mys & tog bort sminkresterna..Har krypit ner i sängen med godis som mamma kom med! Usch jag HATAR SNÖN! förstörde min dag TOTALT. Och imon får jag pengar egentligen. Men 600 kr går till fritidskort & 150 till mobilen & 150 till mamma. Det är 900kr kvar av 1000 kr. Känner att jag inte har turen på min sida. + att Tony vill att jag ska joina med han imon & typ dricka.. men vart ska jag få pengarna ifrån.. Nä, nu orkar jag inte med det här mera.. ska strax gå och lägga mig. Godnatt

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0