öhj

Innan idag så kunde jag inte få av mig mina ringar. Mina fingrar hade svällt upp så mycket så dom satt fast som fan!! det var lite crepy för har alltid haft lätt att få av dom, men jag har haft sjukt mycket vatten i kroppen heladagen för har pissat flera ggr i timman & sen så mina uppsvällda fingrar. Men nu har är dom i normalstorlek igen :)
Höll på & skratta ihjäl mig innan idag, såg så jävla kul ut ;P



Nu har alla här hemma i familjen gått & lagt sig. Eller, brorsan och syrran vet jag inte. Brorsan sitter la vid datan & syrran ligger la i sängen :) mamma & love ligger också i sängen, hör att mamma läser saga för love :P Imon ska jag gå upp halv sex typ för ska duscha. Har ingen vilja att gå tillbaka till 4h mera men som sagt får tänka positivt & jaag har ju faktiskt kvar madde där :) Men min önskan kan faktiskt gå i upplevelse. Om att komma in på stylist. Om jag bara kämpar som helvete så kanske. Fast det stod i borås tidning för ett tagsen att det var det programmet som dom flesta hade sökt in på. Och matteboken har jag inte ens öppnat på 2 veckor. Dags att göra det kanske? Klarar jag bara matten till sommaren kommer en tyngd från mina axlar att ramla av.. Kommer ta det som det kommer helt enkelt! Man måste kämpa för det man vill bli! Så imon ska jag till den där jävla 4h & tänka på alla djuren som behöver mig :)! ska la snart krypa ner i sängen och FÖRSÖKA sova. Kommer inte gå bra kan jag säga! men godnatt på er & hoppas eran dag imorgon bitti blir kanon <3

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0