neggo

Tur att jag stannade hemma idag. Nu har jag fått lite smått ont i halsen och förkylningen kryper sig fram.. uh. Är fortfarande orolig hur det kommer gå att täcka över dom här slingorna och fläckarna i håret.. mitt hår kommer bli hur slitet som helst.. det räcker inte med att när folk tar i mitt hår och säger att det känns som barbie hår.. kul och höra lix.. blä, känner mig inte positiv till något! bara neggo helatiden. Vart tog det positiva vägen?.. Har drömt cp drömmar nu i 3 dagar, om mikael :( är så otroligt rädd att jag ska förlora honom igen så jag är sååå tacksam när jag vaknar upp på nätterna, det är liksom bara drömmar som inte får BLI sanna!. Har funderat ett bra tag nu.. jag satte ju i min p-stav den 27/11 och jag har fått så otroligt mycket acne utav den, hur äckligt som helst.. överallt på kroppen, så mycket hormoner i den staven, så jag ska ringa till sjukhuset och få en tid att plocka ut den. Kommer göra fett ont :P Men den ska utuututut ! orkar inte ha orgelbunden mens hit och dit heller. Det får bli något annat.. men som vad? allt är ju hormon fucking grejer. Får vell låta bli att ha sex bara :P haha ... kondom finns ju men jag vill inte ta den risken igen, så vet inte hur jag ska göra :( Och bloggen är helt cp, man kan inte ladda upp bilder eller ändra texten eller ngt mera sen dom gjorde om här inne på inloggningen, tack så mycket cp blogg!

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0