mycket att göra på kort tid.

Gud tider flyger i väg & känns som om jag inte hinner med något! Hinner inte göra mat tills imorgon på praktiken, så får bli nudlar som vanligt.. sen vill jag fixa mina naglar men acetonet hemma är slut! sen har jag en jätte jobbig blåsa på tungan som döööödar mig. Orkar inte ens äta för mamma och dom har släckt ner. Vill också hinna snacka med folk på msn & kollar internetsidor man är medlem på & bloggar. gah, stress och jag borde redan ha legat i sängen!! gud. Men iaf har bestämt att jag ska hem till Mikael direkt efter praktiken imon :) & jag kommer fan aldrig komma i sängen :(

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0