morron ).

Godmorgon bloggen! Ska snart dra mig till bussen och jag är inte sugen på det någonstans :P Kommer vara mycket folk där på som vanligt.. Men en sak är bra, och det är den att Freddie sitter där och väntar på mig :D Sen blir det knö i stats bussarna upp till skolan, bara jag inte får vänta en halvtimma nu igen bara för att komma upp till skolan är det chill.. Vet inte riktigt när jag slutar, men efter skolan runt 16 ska jag träffa Simone och hennes nya pojkvän, han går tydligen också på iv som jag, vet säkert vem det är när jag ser han :D Hoppas detta blir en bra dag..! Och hoppas ni läsare också får en bra dag :) <3

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0