morr!!

Asså hur faaan kan det vända så fort? så fort jag går in på hennes jävla blogg, vilket jag inte kan låta bli att göra.. känner mig fett patetiskt som läser den, men kan inte bara sluta göra det förrän jag släppt eran-tid grej. och så står det sådant jag absolut inte vill veta men måste veta ändå.. känner mig kontrollerande så det ryker om det, och svartsjukan växer fast det var mig han kom tillbaka till! när fan ska jag fatta det? :( Men tänker då tillbaka på hur det var mellan er och grejer.. och vad du sen sagt till mig efter det.. ååh blir galen på den där tjejen! väntar bara på att jag ska få se henne så kommer hon ångra allt hon skrivit om mig!

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0