Mitt hjärta är ditt

http://www.youtube.com/watch?v=xrxmEmQjZpE , lovar ni kommer känna igen er!
Micke satte på den när jag var hos honom igår.. svagt minne att man hört den innan som liten :P 
den är hur bra som helst. Men ah, jag somnade innan vid fyra.. var hur trött som helst.. och så ringer simone vid sex och väcker mig och vill att jag ska komma upp till viskafors, men jag orkade inte.. så vi ses på 7 bussen imon istället :) gjorde mat och så när jag vaknade.. nu sitter jag i en för liten pyamas (y) försöker prata lite med Mikael men han är väldigt osocial.. aja, snart blir det vell godnatt igen! sen upp halv sex imon och duscha.. fyfån säger jag bara :(
Och innan när jag sov kändes det så tomt.. hatar det.. och så ska man sova själv hela natten.. blir tårögd när jag bara tänker på det. Vill sova med mitt hjärta. Iofs ringde ju simone och frågade om jag ville sova hos henne, men jag sa nej.. ångrar mig nu! :(  

Här kommer även en liten bild på mick, haha desperat som jag är :P
ska ta med mig kameran någon dag och fota hur mcyket som helst på dig! ;)


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0