Mammor!

Mamma frågade nyss ' varför har du en blogg'?
Jag: bara.. det känns bra & ha en så man kan skriva av sig.
Mamma: men är det så kul & dela med sig om sitt liv med alla helatiden då? 
Jag: nee, men man skriver ju inte allt på en blogg!





Jo, det blir så som jag tänkt. Jag blir barnvakt från klockan två till klockan fyra, mamma ska in och handla lite smått så jag passar the little devil ungen. Sen tar jag fyra bussen in till stan med Simone & solar! Och tar 18 bussen hem i guess eftersom Simone ska iväg :/ Egentligen var det nog tänkt att jag skulle ta 14 bussen hem till henne och vara där och sen åka in till stan, men det blir vell lika bra att vi ses på bussen :P ingen aning om vad jag ska göra tills dess bara..


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0