Långt inlägg mby..

Känner mig skit sliten & trött som jag vet inte vad.. Kom hem vid kvart över tre, som dom senaste dagarna.. snackade lite med Mikael på msn, men inget speciellt.. varför känns det så konstigt ? eller är det bara jag som fått för mig någonting och överreagerar? vet inte riktigt vad jag ska tro.. du säger en sak, hon säger en annan.. Hon förstörde mitt liv. Du kan skriva hur mycket som helst om mig, men inte när det gäller min förra graviditet & om Mikael.(tror det 'är första gången jag säger det rakt ut här på bloggen att jag vart med barn, men vad spelar de för roll längre? folk snackar så mycket och eftersom en viss person lägger ut en massa om detta på internet känns det inte speciellt "hemligt" längre!) Detta plågar mig dygnet runt och jag förstår inte riktigt varför jag bryr mig så mycket om henne. Går vissa dagar då jag tänker mer på henne än på Mikael! Men som sagt, jag vill inte att detta ska påverka mitt & Mikaels förhållande. Det plågar inte honom, men det plågar mig något in i helvete! Han vet vell inte ens att jag känner såhär.. Jag vet mycker mer än vad du tror. Vill bara lägga eran-tid grejs bakom mig och gå vidare med Mikael, men det går inte när Du fortfarande trånar efter honom! Du skriver om att du inte gör det, men då skriver man inte en jävla massa inlägg om mig & honom, asså det säger mer om dig än vad det säger om oss!
Ni fattar säkert ingenting men det gör inget..


Ska träffa Mikael imorgon bitti, men vet inte ritkigt när och blir svårt att få tag på han.. iaf under dagen :/ & det känns verkligen som om något är fel! Tänker på det helatiden och vet snart inte vad jag gör. Vi får vell se hur det går imorgon bitti! Nu ska jag göra någon mat tills praktiken imorgon, riktigt segt där idag iiigen! Imon åker nog Pelle ifrån 4h för gott :/ han är en gammal gubbe som ska bli pension! (stavning) kommer bli jävligt tomt..Anledningen till att man är där är för djurens skull! Dom avlivade även en kanin i måndags, den hade skadat sig i rumpan på ngt vänster, måste kommit i något vasst! stackars det barnet som lyfte upp henne och sen inser att man fått en massa blod på jackan! fyfan.. Stå ut 6 timmar imorgon bara & sen på fredagen 4 timmar. Sen det efterläängtade loovet! Vet dock inte vad som händer under lovet riktigt, blir väldigt svårt att hitta på något utan pengar :/ Men pappa ville träffa mig, och jag vill träffa honom med men efter det han gjort så vill jag ändå inte. Asså han har aldrig visat sig bry sig om mig eller min bror så mamma tog vådnade om oss för ett tagsen, eller bara om min bror för dom sa att det inte var ngn meniing med mig för jag fyller ändå snart 18. Sen vet jag inte om mick vill ha mig hos honom, annars får jag vell ringa runt och pina någon jävel!  Men jag känner bara att jag vill ha lovet NU så man kan få sova någon jävla gång.. Vart en jävla skit vecka hittils!! Jag vill ha min bby här och fråga varför allt känns så konstigt & sen få ett svar. Med dig kan jag andas, utan dig kan jag inte.

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0