kaallt & cp folk

Gud vad skönt det var att komma hem idag! Varit ute mest heladagen på 4H. Jag är så jävla trött på det stället nu. Det kommer klagomål hit & dit och INGEN kan sköta sitt egna utan ALLA måste verkligen lägga sig i i precis allting! Som idag så vikade en tjej åt Sabina, hon så säger hon : är inte du rädd om dina kläder? jag : nej.! hon: men du är alltid finklädd här ;s jag : jag har på mig det jag brukar ha på mig annars! ååh face it någon jävla gång. Asså, det är vell inget klagomål men jag HATAR när dom ska påpeka mina kläder. Jag kanske inte vill se ut som värsta luffarn & nörden? ursäkta mig men jag är inte född istället som vissa andra är. Sen så har det kommit 2 nya praktikaner dit. Dom satt och hade lunch när jag & Madde kom in, & vi hade precis rökt. Tror ni inte dom börjar tjata skit om rökning? visst rökning är inte  bra men man behöver inte se ner på människor för det eller snacka skit om människor som röker när vi står där. ååh, snart kommer jag skrika ut att dom ska hållakäften & sköta sitt!!!
Så. utbrottet avklarat :D. Annars idag var det faktiskt rätt kul! grisarna har kommit in i stallet för det är så kallt för dom ute så Annika (ena grisen) hade slutat äta så nu är dom i stallet & jag och madde skulle ta ut dom på en liten promenad men Philip gick in i alla vallhögar helatiden. haha såg så jävla kul ut xD. Sen snackas det en jävla massa om krogen & körkort. Känns som om alla runt om krring mig fyller 18 & börjar med sitt körkort.. Känner stressen komma redan nu fast jag fyller i september. Men jag längtar verkligen tills jag fyller 18, då blir det lätt krogen med dom bästa!* Btw, när jag kom hem så slängade jag av mig dom tajta kläderna och tog på mig mys, aah så skönt! Mikael skulle höra av sig när han kom hem idag, någon gång efter fem och då kanske vi skulle ses men känns lite onödigt för vi kan bara ses 2 timmar & jag är dödstrött. Vill ju träffa honom men jag orkar verkligen inte ta bussen upp och sen gå upp för den långabaken hem till han & sen bara vara där i 2 timmar sen hem igen, när det är iiiskallt! anatar att vi får ses någon annan dag i veckan istället :/ aja, nu ska jag ta något att äta... Puss!

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0