inte okej!

Här ligger jag under mitt varma täcke.. mesta andra är ute i det kalla vädret! Men idag orkade jag verkligen inte & min näsa rinner & mitt huvud känns tungt som helvete.. vi slutar även 12 där idag. Bara att.. Det var nog sista dagen med Madde där för jag har ju skola nästa vecka, om den öppnat då dvs :P så det känns riktigt sorgligt på något sätt. Men jag tror jag överlever det.. Men har ingen riktigt aning om vad som händer idag..Felicia skulle låna mitt fritidskort så hon kommer in till stan efter skolan. Men jag behöver ju också ett busskort? Mamma och brorsan skulle också iväg vid ett, så är Love hemma så jag skulle vara barnvakt till senaste fyra. Sen får jag låna mammas busskort om jag ska iväg någonstans, men det kan ni ge er på att jag ska! Tony låter väldigt lockande men vettefan hur jag ska fixa drickan bara :P Känns som om jag kommer få en fri-mikael helg. känns inte alls bra!!
Det finns en låt som jag älskar med The Ark.

It takes a fool to remain sane

http://www.youtube.com/watch?v=GNay6BNhpDA

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0