ingen rubrik

Är hemma nu efter en bra helg med min sötnos.
hade jätte kul i fredags, vi bastade och drack lite granna men det blev fail sen för mig för somnade runt elva xD
på lördagen kollade vi på melodifestivalen, & min älsklings andreas johnsson var med! & han kom vidare till globen :) säger grattis till han! sen bastade vi igen och så, sen kollade på prison break.. & idag på alla hjärtans dag så gjorde vi inte ett piss, har tjatat på varandra att gå och köpa godis men jag orkade aldrig :P så vid halv fem så GICK jag hem från mikael för han ville sova.. kände verkligen dissen, men men. Sen ska han jobba från måndag till onsdag, och aah jätte tråkigt nu när det är lov :( faktiskt ingen aning om vad jag ska hitta på nu.. vill inte bara sitta hemma hela lovet!;/ så om någon vill hitta på något eller ses, slå en pling eller ngt :)!  Och just det ja, imon ska jag ta ut min p-stav, ska va på mödravårdcentralen vid elva tror ja, och ja oh mamma köpte sådan där emla salva som ja ska lägga på för dom ska ju gö ett litet snitt i min arm! ska bli så gött att få bort den.. hoppas dom har ngt annat preventiv medel som inte är så mycket hormoner i, orkar inte med min acne mera!!

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0