Hemma:/

Är hemma från Mikael, :/  vet inte varför jag åkte så tidigt egentligen, men skulle ha träffat simone men hon svarar ju inte så skiter nog i henne. Och egentligen var det tänkt att jag och mick skulle gå på bio igår, men det var fullbokat och allting så det gick inte.. får ta det ngn annan dag istället. Vet inte vad jag ska göra idag. Ingen aning :/  saknar älsklingen sjukt mycket helatiden, vill vara hos dig helatiden.. alltid ha dig vid mig.. Men på ett sätt har jag faktiskt det, för jag fick ett kort av han igår, han hade fotat sig inför sitt legg :) så nu sitter det finfint i min plånbok.. ;)
Imon är det praktik. Hela veckan! uuuh.. vill iinte..

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0