Hemma!

Men mitt internet cpar 24/7 och det gör det på alla andras här hemma oxå, bajs :@
hmm innan idag så blev jag typ lurad på solariumet :s Stod 60 kr för 17 min, satte i 60 kr fick 14 minuter! -.- sen blev det ingen direkt skillnad, men röd är jag än.. försvinn röda grejer! Men sen hann jag precis med bussen som gick 15.40 hem till Simone. Har suttit och kollat på 2 bra filmer i rad, komidier! hmm.. den hette ngt om " inte utan min paddy" haha vettefan men roliga var dom :P sen drack vi kaffe & sen körde hennes pappa hem mig för han skulle ändå tanka ner vid macken och sen hämta jesper. Såå nu är jag hemma och har damp på mitt internet..helt otroligt att jag ens hann skriva detta inlägget... aja, hoppas ni får en bra dag imorgon i skolan/jobbet elr vad det nu är! ♥

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0