Hellu!

Kvällen igår blev väll trevlig iallafall, satt ju hemma hos Erica & jag och hennes syster satt & delade på en flaska vin :) var där i bara 2 timmar, sen ringde M & ville jag skulle komma hem till han, så då drog jag me d nio bussen hem till honom. Vi kollade typ bara på PB och sen somnade runt tre. Åkte redan hem vid tolv... Så nu sitter jag hemma, vet inte ritkigt vad som händer. Men Simone & jag ska nog ses innan hon ska till Malin ikväll och typ bara tjöta. Sen ska la jag egentligen vara hemma hos Tony men jag drack ju upp allting igår & jag vet inte om jag ens vill komma längre eftersom det blev som de blev igår.. Och jag har även planer för att sola efter att Simone åkt till Malin. Låter inte det underbart? men då måste jag åka in osminkad till stan och det gillar jag inte, haha. Blir nog en soft dag. Puss!

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0