Hej alla sötnosar :)

Hehe, jo kvällen igår blev rolig! stör mig som fan att jag inte är 18 än bara. Efter att jag skrev det sista inlägget igår satt jag mest bara vid datan och sen kollade på tv med mamma, jerry och love :P sen satt jag på msn och snackade med björn och malin.. båda hade fått problem :( och jag är usel på att trösta folk :P det är ngt jag behöver bli bättre på! men efter det så låg jag i sängen så får jag sms av madde att hon mött på Simone & Malin. Sa till Simone igår att hon skulle hälsa till Madde om hon träffar på henne på trägån! & det gjorde hon allt... Så simone hade tydligen kramat madde och madde dont like hugs. HAHA fyfan vad kul eller :P sen ringde hennes packade karl och skulle tjöta, lät som om han sa ngt om grisar & 4h. HAHA.. men sen somnade jag :P

Men ni vet, igår när jag var och solade? Jag brände mig som fan i ansiktet. Blir så less, vill fan inte bli RÖD vill bli BRUN! Simone blev då fan negerbrun men jag blev röd som satan... fast bara i ansiktet. Nästa gång jag solar = solfaktor i facet och sola i minst 16 min.


Vet faktiskt inte vad dagen har att erbjuda.. Ingenting i guess, det är ju söndag, IGEN! helt cp att tiden går så fort.. Imon är det skolavecka, inte haft en skolvecka på 3 veckor nu! och inte har jag ens öppnat matteboken..tillomed glömt av vad vi jobbar med.. suck, slarviga jag. Och Anna har jag inte pratat med sen typ 4 helger tillbaka, efftersom hon inte har någon mobil & aldrig är inne på msn så det ska bli as kul att träffa henne imorgonbitti.. & Malin har hoppat av IV så det är lite tråkigt.. men då hoppas jag allt att du kommer in på folkhögskolan!

Nee, men det blir nog bara slappt idag. Äta sig fett & kanske in och sola senare :) skriver fler inlägg senare, cya!:*

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0