Have a nice day

Just nu steker jag pannkakor till mig & Love, pannkakor är min favorit!* Efter det så ska jag platta håret & sminka mig. Ska ta 4 bussen in till stan med my lover! han vill ha godis så då ska vi åka in oh köpa det :P sen blir det vell hem till honom och glo på film i guess. det vanliga :P inte träffat han på hela veckan så ska bli superduper roligt att få göra det idag :) jag har typ bara 40 kr så jag kmr inte kunna bidra så mycket till godiset :( tråkigttråkigt.
Have a nice day, skriver när jag är hemma igen :)


En bild på mig & Mikael från 2008. uuh så gammalt! still love u <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Den bilden tog jag :D Guuud vad längesen :O haha shiiet!

Älskar dejj gumman<3

2010-02-18 @ 15:11:28
Postat av: Anonym

hahaha jaa det var ett tagsen! hihih <3

2010-02-18 @ 15:29:25

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0