hår helvete

Ne fy helvete.. När jag och mamma satt och slingade håret började vi typ tjafsa, så det blev bara tio slingor och sen när jag skulle skölja ut det så var det en STOR fläck på ena sidan av håret.. slingorna blev typ grå/gröna, och mitt egna blonda hår blev askblondt!! kunde verkligen inte sluta gråta... Mammma sa att hon skulle in till stan imon och köpa slingmedel, blond då.. så ska vi försöka slinga över dom hemska slingorna.. hoppas det går, faan allt i onödan och får bara slita ännu mer på mitt hår! :'( helvete.. blir då fan ingen jävla skola för mig imon.faaaan, ser inte klok ut, och får vell helt enkelt vara hel blond.. jag som bara ville ha lite bruna slingor och så blir det värsta fuuult och fail.. gud vill straffa mig eller något. Har verkligen ingen lust att sova.. känner mig ledsen.. jävla hår!

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0