girls!

Tjo allihopa!:)
blev inte alls så att jag tog 18 bussen hem. Utan Malin kom efter att jag och Simone solat, så vi gick och käkade pizza! mumma! Efter det gick vi til ica och köpte lite gott och smått, så möter vi på bekkys mamma! så vi följde med henne hem och hämtade bekky :P senare drog vi hem till Malin och drack vin & lite shottar ;) var hur trevligt som helst! Kollade även på melodifestivalen, så gissa vem jag har som bakrundsbild nu ? Peter jöback ;) Men vid nio skulle tjejerna ut på krogen och eftersom inte jag har fyllt 18 än var det bara raka vägen hem! sjukt tråkigt för ville verkligen följa med, men får bli i september! Jag käkade nyss tacos som mamma gjort, hur gott som helst och jag känner att mitt huvud är rätt yr för jag skriver fel helatiden! haha ;)

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0