fyfan vad jag är på dåligt humör!

Som jag misstänkte var festen inställd tills imorgon & har frågat varenda jävel jag känner om någon vill ses, men nej! alla sitter hemma. Och vet ni? Jag hoppas ni ruttnar också! Inte ens micke ville ses. Hoppas ni har det bättre framför dator stolen :)


Någon som iaf är villig och ses är min granne Erica. Det som suger är att hon bara inte kan åka någonstans, så vi ska sitta hemma hos henne & dela på en flaska vin. Sen vid nio ska jag nog ta bussen in till stan och träffa Lastie. Han pratar engelska, och är jag lite fuller så kanske det kommer att gå ;)


En bild på mig & Erica för några årsen :)



Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0