för det är alla känslorna som lever upp på nätterna^

Tjoo! jag sov över hos mikael inatt så nu är jag hemma :P fast jag ska åka om några timmar igen.
Vi hade tänkt käka i stan & sen gå på bio, shutter island.. får la se om den är ngt bra! den har premiär idag så lär ju va huuur mycket folk som helst :p så nu ska jag käka tacos, som mamma skickade sms om igår att hon hade gjort för har tjatat på henne att jag vill ha de men hon bara ''nee, ta det ngn annan dag' så gör hon det när jag INTE är hemma :P så nu blir det tacos tajm..sen duschen! vet inte när jag kommer skriva igen, men antadligen imon eller något sådant :) Om jag överlever bion dvs ;) Ha en bra helg sötnosar!

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0