^^

Blev aldrig att jag gick och la mig. Tog några djupa andetag så mår nu bättre=)
Innan idag på praktiken när jag skulle ta ut starshine till den andra hagen med cenge så kommer den nya hästen, Loyden som började sparka och bita henne så hon fick världens ryck och sprang typ iväg & jag efter. Var skit rätt att jag skulle bli trampad på eller sparkad, jävla loyden! riktig busing & tror han ska bestämma över alla andra hästar helatiden nu när Pelle flyttat. Blir nog min sista dag med Madde där imorgon, hon byter plats den 8:de :( och Ingela oh Magnus någongång i mars,april så då lär jag också byta snart. Ska hålla utkik efter något annat som man kan tänka sig.

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0