=)

Mikael. Saarinen säger:
,***,       ,***,   
         * *         
                       ,*
 *,    Vicky                    
                      *
    *
                ,*,
       ,*,
            ,*,



haha:P sweety!




Nu är jag hem kommen från borås. Jag & mamma gick runt i knalleland och mest kollade.
Jag köpte ingenting, eller mamma köpte en deo till mig :P Sem hittade jag en lite kulig men gullig grej till mikael.. haha asså det kan fan misstolkas så hoppas du inte tar illa upp när du får den :S haha. Sen åkte jag & mamma hem till mormor & morfar, käkade lite mackor och sen körde dom hem oss :) Och det har kommit SJUKT mycket snö! gaah alla kör ju fast :P Men men det ska ju bli ännu värre nästa vecka sägs det så inget att klaga över nu xD. Och ikväll ska jag bara sitta hemma, lite tråkigt men jag vet inte vad jag ska göra annars. Ingen som hör av sig till mig längre typ.


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0