:(

Säger bara.. fuckfuck allting. Kan inte skriva allt här på bloggen, och det känns skit jobbigt. Men jag vill flytta härifrån, egentligen inte för jag trivs bra men jag HATAR att man blir klassad som en knarkfamilj när man bor här i Svaneholm. Vill flytta in till borås.. men finns nästan inga lediga lägenheter.. Och jag hatar att jag bara har 150 kr kvar tills den 31.. behöver faaan kläder och underkläder! Ni förstår inte hur äcklig jag känner mig när jag inte får köpt ngt nytt. Jag vill att det ska vara torsdag, saknar min Mikael så jävla mycket så det är inte sant.. Vill bara ligga i hans famn och gråta ;'(

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0