dålig uppdatering!

Heej bloggen! förlåt för min dåliga uppdatering, men gjort annat :P Vill bara säga att min älskling är bäst, och älskar dig mest !! Idag var jag i skolan, bara på typ två lektioner sen drog jag.. orkar verkligen inte! känner inte ngn vilja till ngt oh har sådan jävla stor press på mig ;S i veckan ska jag ha gjort ett bråk prov som jag fattar nada av.. Så jag och Anna drog ner till stan och köpte hårfärg, tog typ hundra år för man hade ju 600 st typ och välja bland :P så sen när jag färgat håret får ni se hur det blev, tänk om de blir värsta fail.. hoppas jag inte! är trött på mitt blonda jag nu.. och sen käka vi på donken :) så nu är jag hemma med Love, gick och hämtade henne från fritids. Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, typ laga mat till mig oh Love och sen ba vänta på att mamma ska komma hem så hon kan fixa mitt hår :P önska mig lycka till ;)

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0