Citrus

Vad tråkigt allt känns :/ inte bloggat på hela dagen trotts att jag bara vart hemma typ.
men jag gick upp vid halv nio och duschade, väkte mamma så hon kunde hjälpa mig att sätta på emla salvan på armen. sen åkte jag in till stan typ & dom på mödra vårdcentralen blev nästan chokade att jag skulle redan ta ut den eftersom jag inte haft den så länge.. men liksom det kändes som om dom fattade ingenting, sa att jag fått mycket acne utav den & skulle avvakta med något nytt preventiv medel.. hon föreslog inte minnipiller som jag hade gjort, utan p-piller Yasmin, det är ett p-piller som gör att jag får mindre acne av preventivmedlet. Bestämde ingenting idag för vill helst vara utan, för VET att det bara kommer bli problem igen med den jävla acnen om jag tar något igen.. men mamma lär ju inte gilla det så jag måste typ ha ngt :P frågade hur långtid det tar innnan hormonerna försvinner ur kroppen efter att dom tog ut pstaven, & inte alls lång tid tydligen, får vara noga med att skydda mig om det ska vara något sådant snusk! (; men iaf så jag känner mig lättad att den är borta!.  Sen sprang jag till apoteket åt mamma. När jag står i kassan ser jag en massa hängande tugummin lite längre bort.. Ser det där tugummit som Mikael sa han älskade, förskt hitta de ngnstans men finns inte & så finns de på apoteket :Pfinns säkert överallt men inte sett ngt när jag gått in i affärerna. så klartt gick jag dit och tog ett! & ja, dom är riktig goda ;) tänker så på dig Mikael, har inte pratat med dig idag men jag hoppas du hade det bra på din mammas jobb  <3 skulle ha träffat Simone idag, men hon mår inge vidare så jag tror inte det blir av.. :( så blir vell bara att sitta hemma ikväll (igen).. jag städade hela lägenheten idag, fick damp på att det var så äckligt här hemma så nu är det rent! mamma skulle ha städat men jag gjorde det åt henne, visst är jag en ängel?
tänkte även ha lagt upp en bild på tugummit, men det gick inte för min kamera dog :( fan.. får bli en bild på en citrus citron, tuggmmit är gjort utav det<3



Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0