ballong

Varför hatar jag att blogga när jag känner mig lite nere? det är ett mysterum! blir alltid lite nere när jag kommit hem från Mikael. Vet inte riktigt varför, men beror vell på att jag saknar honom. Jävla tjöt om han helatiden känner jag :P
Sääg vad jag ska göra.. för jag vet inte! håller på & dör utav tråkighet! men det är söndag kväll och klockan är 20.04.. vad ska hända? jo ingenting. Kanske lika bra att gå och lägga sig och få en ny underbar vecka att lida till.

Venne vfr ja lägger upp bilden men jag gillar den, bara för ballongen är med!;)

Och en på min pojkvän, han får skylla sig själv som skickade den till mig ;)
Vill verkligen inte vara utan dig, hatar när det känns såhär! jag vill bo ihop med dig!


Kommentarer
Postat av: Mikael

Gah! sitter värkligen och stor lipar när ja läser dom här inläggen :/ fan kan inte tiden va som då :/ miss you babe <3

2010-08-18 @ 21:11:08

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0