baby

Stör mig som FAN att man INTE kan ladda upp några bilder? asså hel konstigt! :( Saknar Micke så jäävla mycket! kunde inte ses idag, och imon ska han till hockeyn, och sen på torsdag ska vi nog ses. Men vi har varit utan varandra en lääängre tid innan, så jag tror nog att vi överlever.. Sågs 2 ggr på 8 veckor en gång. Är nog det längsta vi vart utan varandra, eller, för mig var det förjävligt men vet inte hur det var för dig då. Känns så konstigt men ändå så bra att vi hittat tillbaka till varandra.. Vet att det inte är många som gillar det, men vad ska man göra då? Älskar man någon så blir det svårt att låta bli att gå tillbaka :( Jag och mamma pratade om det innan att det är många som gör slut som sen aldrig går tillbaka till varandra sen. Men både jag & Micke har haft andra under en längre period, men vi har alltid hiittat tillbaka till varandra senare. Som nu, och jag hoppas det verkligen håller. Ska kämpa för våran kärlek älskling, jag vill tillbringa resten av mitt liv med dig! Hur konstigt det än låter, så vill jag det. Ni tycker säkert det är för tidigt att säga men jag coh mick har ändå gått i samma skola i ca 9 år och sen vart ihop till och från i 2 år :) Älskar dig och kommer alltig att göra baby!!

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0