åååh

Igår var en heeemsk dag. orkar inte dra allt här på bloggen men..
först var det as segt på praktiken, så åker jag hem.. och tar nästa buss in till stan igen,
och då får jag ett sms av min handledare från min praktik om att vi slarvar med tidpassningen och att vi bara sitter i fika rummet, och att hon tänker avsluta praktiken omdelbart om vi inte skärper oss typ. blev såå förbannad. Vem fan har sagt detta till henne? hon vet ju ingentring för hon är ALDRIG med oss, jämt jag och madde där nere på eftermiddagarna.. den ända som är med oss på morgonen är tanta.. bara hon som måste sagt något, blir så jävla sur. Hur kan hon med? Det finns inte mycket att göra på dagarna, så vi sitter en hel del där inne, men vi gör också hur mycket som helst ;s och igår kom jag sent, wow typ bara hänt 1 gång innan. Och hur kan min handledare äns säga såhär.. hon vet ju inte hur det är, och att skicka det på sms blev ja ännu mer piss off på. Man ska ju ta det face to face så man har någon chans att försvara sig! ah helt sjukt så känns inte alls kul att åka dit mera.. ska dit nu, och usch. Lite svårt att kunna byta, för nästa vecka är de lov & sen praktik vecka igen, och SEN skolavecka. Och måste få tag på skolan om jag ska byta.. vet inte hur jag ska göra, men vill inte gå där mera för det snackas bara en jävla massa skit och finns inte ett piss att göra.. & Sen igår när jag var i stan med simone och hennes kompisar var det inte alls kul.. dom klagade på att jag var sur helatiden och var tyst, men konstigt när man inte känner en jävel? och nä.. usch. Sen kom jag hem, började bråka med Mikael så ett tag så trodde jag det var slut igen.. Just då tänkte jag att nu kan den jävla fittan skratta sig lycklig! Men nnej, hon får vänta längre för jag tänker ALLTID hålla fast vid honom. vet inte när vi ska ses, för såg han sist i söndags och är onsdag nu och ikv ska la han på hockeyn :( saknar dig som faaaan. aja, nog för mig förtillfället. Ha en bra dag, för vettefan om ja kmr ha de :/

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0