You changed my life and all my goals..

Jag är trött, fy. Ska snart hoppa i sängs har jag bestämt, (i min ny beddade säng) idag har jag bara vart hemma och slöat, har inte orkat åka ner till stan & fika med en kompis som jag lovade igår, utan bara suttit. förutom när stevo ringde och skulle komma och ta en cigg, vi var ute i en timma och det var kallt! hehe sen har jag duschat.. rolig information om min dag va? :)
Jag kom på att på fredag ska jag åka iväg med skolan till göteborg och kolla på en fashion grej, japansk visning tror jag det var eller något sådant, hehe ser fram emot det! sen ska jag göra ett kartotek med sminkningar i, och öva inför matte provet tills på torsdag. Säger godnatt nu!

Till dig

You touched my heart you touched my soul.
You changed my life and all my goals.
And love is blind and that I knew when,
My heart was blinded by you.
I've kissed your lips and held your head.
Shared your dreams and shared your bed.
I know you well, I know your smell.
I've been addicted to you.

Goodbye my lover.

Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.
.





Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0