Seg!

Jag ligger i min säng och lyssnar på min framtida man, Eminem ♥ han säger inte emot det jag säger, han sårar inte, han bara sjunger så fint till mig helatiden.. en sådan man skulle man ha!


Kvällen igår var okej, men har verkligen haft roligare. Slutade med att jag gick ut själv och träffade en massa folk som jag kände på krogen istället! sen åkte jag bil med Bunjamin i en timma runt om i stan och sen körde han hem mig, det var la typ det :P tappade dock mina nya örhängen igår och drack upp mina sista pengar :( klant arsle som jag är! :( Idag skulle jag egentligen träffat Simone min men hon är på hennes internat och har roligt med kompisar, så jag får helt enkelt klara mig själv ikväll. Har lite alternativ att välja bland, men nu ska jag bara slappa under dagen och tjata på mamma om att köpa pizza.


Min outfite igår! är dock typ ledsen att ja tappa mina nya örhängen..

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0