Min dag..

Oh, vilken dag det har varit.. det var sjukt mycket folk i stan, (som alltid när det är mellan dags rea!) men jag fick faktiskt köpt en kofta, ett par trosor, strumpbxor, och ett linne!:D köpte även slingmedel, asså ljusa. Kan ju inte bestämma mig vilken färg jag ska ha.. jag vill bara få bort det gul/gröna i mitt hår. Och jag vill ju vara mörkhårig men jag har blivit så feg! ;P så jag ska slinga det ljusare istället.. ska nog göra det ikväll,om mamma orkar. Annars går jag och lägger mig snart, är jätte trött. För nästan med en gång när jag kom hem så åkte jag till Anna och lämnade lite kläder som hade här och jag hämtade mina hos henne. Sååå... nu sitter jag här i min nya morgon rock från gina. Älskar den!



Såå.. imon ska jag träffa Anna i stan en stund, sen ska jag hem till Stevo och kolla film.. <3
ha det bäst mina läsare!

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0